با معجزه ژل رویال آشنا شوید


ژل رویال، ماده‌ای جدید در صنعت مراقبت از پوست که نوید می‌دهد چشمه جوانی را به شما بازگردانده و شادابی و سلامتی همیشگی به آن بدهد. اگرچه ژل رویال اخیراً در محصولات پوستی بیشتر ظاهر شده، اما در فرهنگ های دیگر قرن‌هاست که از این ماده طبیعی در پزشکی استفاده می‌شود و فرانسوی‌ها چندین دهه است که از ژل رویال به عنوان مکمل و کمک کننده زیبایی استفاده می‌کنند.

ژل رویال چیست؟

ژل رویال اصطلاحی است که برای توصیف ترشحات سفید کرمی که از غدد گلوی زنبورهای عسل ترشح می‌کند، استفاده می‌شود. زنبورهای کارگر در چند روز اول زندگی این ترشحات را به لارو زنبور عسل می‌خورانند. رویال آکتین تنها پروتئین موجود در ژل رویال، باعث می‌شود لارو زنبور جوان به ملکه تبدیل شود.

فواید ژل رویال برای پوست

ژل رویال سرشار از پروتئین، لیپیدها، اسیدهای آمینه، مواد معدنی و ویتامین‌ها است. همچنین حاوی ترکیبات فعال زیستی مانند پپتیدها، فلاونوئیدها، اسیدهای چرب و اسیدهای فنولیک است که همه آنها ژل رویال را به یک ماده فوق العاده برای مراقبت از پوست تبدیل می کنند.

آبرسانی و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد: محتوای چربی ژل رویال برای چاق نگه داشتن پوست، مرطوب نگه داشتن و درخشندگی آن شگفت انگیز است. دکتر کینگ می گوید: ژل رویال بسیار مرطوب کننده است و با نگه داشتن آب در پوست بر هیدراتاسیون لایه شاخی تاثیر می‌گذارد. در نتیجه در طول زمان پوست انعطاف پذیرتر می‌شود.

تولید کلاژن را تحریک می‌کند: ژل رویال حاوی اسیدی (به نام 10-هیدروکسی-ترانس-2-دسنوئیک اسید) است که تولید فیبروبلاست در کلاژن را تحریک می‌کند. ژل رویال با افزایش تولید کلاژن پوست می‌تواند به درمان و پیشگیری از خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی پوست کمک کند.

با التهاب مبارزه می کند: با علائم ناخوشایند مانند تورم، خارش و قرمزی درگیر هستید؟ دکتر کینگ می گوید: ژل رویال به تسکین بیماری‌های پوستی مانند درماتیت آتوپیک و التهاب پوست کمک می‌کند. می‌توانید آن را برای تحریک پوست و آفتاب سوختگی امتحان کنید.

تسریع در بهبود آکنه و سایر زخم‌ها: ژل رویال نه تنها اثر ضد التهابی دارد، بلکه باکتری‌ها را نیز دور نگه می‌دارد. هنگامی که ژل رویـال روی زخم، سوختگی و زونا استفاده شود، فعالیت ضد میکروبی قوی در بافت پوست ایجاد کرده و به کاهش قرمزی و تسریع بهبود زخم‌های آکنه کمک می‌کند.

لکه های تیره را روشن می‌کند: همان اسید موجود در ژل رویال که تولید کلاژن را افزایش می‌دهد، رنگدانه‌های پوست را نیز سرکوب می‌کند، به این معنی که می‌تواند به محو شدن ملاسما و لکه‌های تیره ناشی از آکنه و قرار گرفتن در معرض نور خورشید کمک کند، به طور کلی ژل رویال در وهله اول می‌تواند از ایجاد هیپرپیگمانتاسیون جلوگیری ‌کند.

تولید چربی را تنظیم می‌کند: از پوست چرب رنج می‌برید؟ سعی کنید از ژل رویال برای متعادل کردن پوست خود استفاده کنید. ژل رویال با عادی سازی تولید سبوم به افرادی که پوست چرب و آکنه‌ای دارند، کمک می‌کند.

سایر فرم‌های ژل رویال

ژل رویال برای مصارف مراقبت از پوست فقط به شکل موضعی وجود ندارد، می‌توان آن را به عنوان مکمل هم مصرف کرد.

تحقیقات جالبی وجود دارد که نشان می‌دهد مکمل‌های ژل رویال ممکن است مزایای ضد پیری هم داشته باشند.

همچنین ممکن است مزایای مکمل‌های ژل رویال فراتر از سفت‌کردن و صاف کردن پوست باشد. تحقیقات مدرن نشان می‌دهد که تمام مزایای زیست فعال (ضد التهاب، ضد تومور، نوروتروپیک، و غیره) می‌تواند به بهبود سلامت باروری، تعادل هورمون‌ها، بهبود سلامت روان در افراد مسن و به طور کلی بهبود سلامت شما کمک کند.

عوارض جانبی ژل رویال

استفاده از ژل رویال در روتین مراقبت از پوست برای اکثر افراد بی‌خطر است به جز برای افرادی که:

آسم و آلرژی دارند

باردار یا شیرده هستند

ژل رویال گاهی اوقات باعث ایجاد بثورات و خارش در هنگام استفاده روی پوست می‌شود، اگر پس از استفاده از محصولات ژل رویال افزایش سوزش پوست همراه با علائمی مانند قرمزی یا گرما را مشاهده کردید، فوراً استفاده از آنها را متوقف کنید.

نحوه استفاده از آن

ژل رویال در انواع محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود: پاک کننده‌ها، پاک کننده‌های آرایش، تونرها، سرم‌ها، مرطوب کننده‌ها، ماسک‌ها. نحوه و زمان استفاده از ژل رویال در روتین پوست شما کاملاً به نوع محصول مراقبت از پوست شما بستگی دارد.

سرم مولتی ویتامین گریفین حاوی ژل رویال، تغذیه و تقویت کننده پوست است که می‌توانید هر شب روی پوست تمیز استفاده کنید تا زمانی که خواب هستید پوست شما تقویت شود.

ژل رویال را می‌توان به صورت خالص و بکر روی پوست نیز استفاده کرد. آن را مانند ماسک روی صورت بمالید و اجازه دهید قبل از شستشو به پوست نفوذ کند. حتی می‌توانید آن را یک شب تا صبح روی پوست بگذارید تا حداکثر فواید را به پوستتان برساند.

هیچ دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *