هر آنچه که باید درباره سرم چشم بدانیم


سرم دور چشم خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

سرم دور چشم یک عنصر اصلی در روتین مراقبت از هر نوع پوستی است. پوست اطراف چشم نازک، ملایم و ظریف بوده، بنابراین علائم پیری و کم آبی را سریعتر از هر قسمت دیگری از بدن نشان می‌دهد در نتیجه مراقبت ویژه از این ناحیه حساس با محصولات دور چشمی که پوست شما را شاداب، درخشان و پوستتان را پر می‌کند بسیار مهم است.

اگرچه انواع مختلف پوست مشکلات و نیازهای گوناگونی دارد، اما بهتر است همه افراد از سرم دور چشم جهت حفظ استحکام  پوست استفاده کنند.

 اما بهترین سرم دور چشم برای شما کدام است؟ در محصولات مراقبت از چشم باید به دنبال کدام ترکیبات باشید؟ چه زمانی باید از سرم دور چشم استفاده کرد؟ در ادامه به پاسخ تمامی این سوالات می‌پردازیم.

برخی از محصولات دارای ترکیباتی بوده که ممکن است برای استفاده در اطراف چشم بسیار خشن یا قوی باشند، به خصوص برای افرادی که پوست حساس یا شرایط خاصی دارند.

سرم چشم

سرم کانتور چشم گریفین به طور خاص برای پوست ظریف اطراف چشم طراحی شده وفرمولاسیون جدید آن باعث کاهش خطوط، چین و چروک و افتادگی در قسمت بالایی چشم همچنین ناحیه زیر چشم می‌شود.

استفاده از سرم کانتور دور چشم، میکروسیرکولاسیون خون را که در این ناحیه از صورت ضعیف است، تقویت می‌کند و حلقه‌های تیره و کیسه‌های زیر چشم را که باعث می‌شود خسته به نظر برسید، بهبود می‌بخشد.

این سرم، درمانی بوده و بهتر است شب‌ها بعد از شستن صورت و قبل از اینکه بخوابید از آن استفاده کنید.

کاربرد این سرم مرطوب کردن پوست دور چشم، ضد چین و چروک، ضد پف و ضد تیرگی دور چشم می‌باشد.

فواید سرم دور چشم چیست؟

سرم دور چشم درخشش جوانی را به شما بازگردانده، رنگ پوست را یکنواخت و ظاهر سیاهی و پف  زیر چشم را کاهش می‌دهد، پوستتان را برای آرایش آماده و ناحیه زیر چشم شما را تقویت و محافظت می‌کند.

کافئین یکی از ترکیبات اصلی استفاده شده دراین سرم است که باعث تقویت گردش خون و انقباض رگ‌های خونی پوست اطراف چشم می‌شود به این معنی که می‌تواند به طور جدی ظاهر تغییر رنگ (هایپرپیگمانتاسیون و حلقه های تیره) را به حداقل برساند، در حالی که به کاهش هرگونه پف هم کمک می‌کند.

فواید سرم دور چشم :

کاهش هایپرپیگمانتاسیون

پوست را حجیم کرده و از نازک شدن طبیعی آن جلوگیری می‌کند

آبرسانی و نرم کنندگی پوست

کاهش حلقه‌های سیاه و پف دور چشم

کاهش خطوط دور چشم

روشن کننده پوست

در ترکیبات سرم دور چشم باید به دنبال چه موادی باشید؟

هیالورونیک اسید یک عنصر کلیدی برای معکوس کردن علائم پیری در نظر گرفته می‌شود. با افزایش سن، پوست نمی‌تواند رطوبت زیادی را حفظ کرده و مستعد کم آبی است، به خصوص اگر یک روال و روتین مراقبت از پوست مناسب نداشته باشد.

هیالورونیک اسید یکی از ترکیباتی است که حتما در یک سرم چشم خوب وجود دارد.

ناحیه چشم یکی از اولین نواحی صورت است که پیری و کم آبی پوست را به خوبی نشان می‌دهد، بنابراین هیالورونیک اسید می‌تواند به طور قابل توجهی برای حفظ رطوبت ناحیه چشم موثر باشد، از ترکیبات مهم دیگر در یک سرم چشم خوب  کافئین و ویتامین سی است.

کافئین با افزایش گردش خون و ویتامین سی با تحریک تولید کلاژن و همچنین خاصیت روشن کنندگی برای پوست زیر چشم معجزه می‌کند.

نحوه استفاده از سرم دور چشم

سرم را به آرامی دور چشم ها و در ناحیه زیر چشم  بزنید. از گوشه‌های داخلی چشم به سمت گوشه‌های بیرونی با یک حرکت نقطه گذاری بسیار ملایم حرکت کنید. یکی دو دقیقه صبر کنید تا سرم کاملا جذب پوست شود.

منبع:  Kiehls

هیچ دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *